FANDOM

Deimos
Deimos

Deimos w Madness Combat 9

Protagonista
Debiut:Madness Combat 5: Depredation
Występy:7 (6 epizodów, 1 niekanoniczny)
Rola/e:Protagonista
Zabójstwa:164
Śmierci:1
Sojusznicy:Sanford, Hank
Wrogowie:A.A.H.W., Tricky, Auditor

Deimos (nazwany błędnie przez Matta Jolly'ego Diemos) to jeden z protagonistów, po raz pierwszy pokazany w Madness: Depredation razem z Sanfordem. Wygląda na to, że preferuje używanie broni palnej niż broni białej. Ma zabandażowaną głowę, nosi słuchawkę połączoną mikrofonem nausznym i czapkę z daszkiem. Widać też białą koszulę pod szarą kurtką. Jego pierwszy, chronologiczny występ ma miejsce w Madness Combat 5, następnie w Madness Combat 5.5 jako jeden z protagonistów. Jego ostatni występ ma miejsce w Madness Combat 9, gdzie zostaje zabity przez kontrolowanego Agenta L33T. Deimos zabił 125 ludzi w całej serii, co jest 15% wszystkich zabójstw w serii.

WystępyEdytuj

Madness Combat 5:DepredationEdytuj

W jego pierwszym występie, Deimos pojawia się na końcu animacji, gdzie wraz z Sanfordem przyjeżdża ich pojazdem i daje Hankowi katanę. Rozbił się o latający budynek z imprezą wraz z jego partnerem, Sanfordem. Obaj wyglądają tak samo, jak zwykły Grunt.

Madness Combat 5.5Edytuj

To pierwsze, chronologiczne wystąpienie Deimosa jako protagonisty. To pokazuje, co się z nimi stało pod koniec piątki. Obaj przeżyli wypadek , jednak z wieloma obrażeniami. W jednym z pomieszczeń znaleźli szafkę z medykamentami, dzięki której prędko się uleczyli. Zostali uznani za wrogów przez Agentów A.A.H.W, którzy zaczęli ich atakować. Przechodzili tak z jednego pomieszczenia do drugiego, dopóki nie zostali zaatakowani przez Tricky'ego. Obydwoje przez przypadek wylatują przez dziurę w ścianię, gdzie napotykają następne oddziały A.A.H.W. Po bitwie przechodzą do następnego budynku, gdzie po zabiciu ostatniej w tym epizodzie grupy Agentów znikąd wytwarzają się tory kolejowe, po których z zawrotną prędkością przejeżdża pociąg. Bohaterom udaje się go ominąć, ale tuż po tym żołnierz L337 strzelił do nich z magnum'a.

Madness Combat 6.5Edytuj

Kontunuacja Madness Combat 5.5. Sandford zostaje śmiertelnie ranny i Deimos musi sam walczyć z Agentami. Po drodze znajdują szafkę z medykamentami, dzięki której uleczył się Sanford. Tymczasem Auditor "zaktualizował" Agentów 1337, dając im przy tym nowy kolor okularów. Protagoniści przebijają się do sklepu z przebraniami, gdzie na moment się zatrzymują. Przebierają się tam w ich nowy ubiór, jaki można zobaczyć w dalszych epizodach. W tym samym czasie duża grupa członków A.A.H.W. podkłada bombę na drzwiach sklepu. Sukcesywnie przebijają się do pomieszczenia, gdzie później zostają wymordowani. Sandford i Deimos przechodzą na dach, skąd uciekają helikopterem.

Madness Combat 9: AggregationEdytuj

Protagoniści jadą samochodem przez ulicę nad urwiskiem. Zostają wtedy zaatakowani przez liczną grupę żołnierzy L337, którzy jechali wtedy ciężarówką. Masowy ostrzał niszczy samochód, ale sami też zostają zestrzeleni w większości przez Deimosa. Po tym obydwoje zeskakują na kolejną ciężarówkę pełną L33T, która była za nimi. Przejmują ciężarówkę, którą potem dojeżdżają do ostatniego miejsca zdarzeń z Madness Combat 7. Po drodze zauważają też w oddali koniec Madness Combat 8. Zabierają wtedy zwłoki Hanka i przechodzą do budynku. Tymczasem, Auditor wysyła kolejne jednostki A.A.H.W., w tym dwóch L33T, na których antagonista użył swoich czarnych mocy. Po tym przechodzi on do komnaty z gigantem nazwanym "Ducky". Jest to gigantyczny Grunt, który ma na sobie maskę przypominającą dziób kaczki (Stąd jego nazwa) Jest także ojcem Auditora. W tym samym czasie Sanford I Deimos są znalezieni przez opętanych Agentów L337, przez których muszą się rozdzielić.

Deimos przeszedł do ich głównego celu, czyli pomieszczenia, w którym Hank miał zostać uzdrowiony i przywrócony do życia. Wrzucił wtedy zwłoki do urządzenia i zaczął programować. Został zabity od tyłu przez jednego z opętanych Agentów L337. Jego praca okazała się jednak sukcesywna, ponieważ Hank jednak został uzdrowiony i nawet zmutowany.

Madness Combat 10: AbrogationEdytuj

Tutaj pojawia się tylko martwy i służy za tarczę Hanka. Jego występ nie jest ważny, jednak jego ciało nie zostaje wchłonięte przez Auditora.