FANDOM

Agenci są kombatantami grupy AAHW. Zawsze są ubrani w czarne swetry z okularami koloru od czarnego do czerwonego. Pierwszy raz pojawiają się w Madness Apotheosis, są elitarnymi agentami szkolonymi do zabicia Hanka, ale nigdy nie radzili sobie ze znanym Protagonistą.
AgentMC4

Agent 1337 w Madness Combat 4

Madness Combat 4Edytuj

Występuje on tylko dwa razy w tym odcinku. Pierwszy raz w połowie odcinka. Wysyła jednego ze Grunt'ów, aby załatwił sprawę, ale nie udaje mu się. Wtedy agent szybko wyskakuje i strzela z ciężkiego pistoletu Desert Eagle. Hank wtedy bierze ciało grunta jako osłonę, po czym wypycha jego zwłoki na Agenta, co wytrąca mu pistolet z ręki. Wtedy próbuje walczyć wręcz, ale ginie od wbicia tonfy w szyję. Potem występuje jako Zombie na samym końcu epizodu. Jego głowa zostaje przecięta w pół przez Hanka.

Madness Combat 5Edytuj

W tej części Agenci 1337 stali się głównymi siłami A.A.W.H. Są w większości uzbrojeni w pistolety Desert Eagle. Przez cały odcinek starają się pokonać Hanka. Ośmiu zostaje zamienionych w zombie przez Saviora, jednakże szybko zostali zabici.

Madness Combat 5.5Edytuj

W tym odcinku agenci uznali Sanforda i Deimosa za wrogów i zaraz zaczęli ich atakować, niestety bez skutku.

Madness Combat 6Edytuj

W szóstej części agenci mają za zadanie chronić budynek w którym znajduje się napęd nieprawdopodobieństwa. Hank jednak po zabiciu wielu agentów przeciera się do do pomieszczenia gdzie jest on przechowywany. Później Hank zostaje potrącony przez pociąg pełen agentów, lecz równie szybko jak się pojawili, tak szybko zginęli z ręki Hanka.

Madness Combat 6.5Edytuj

Agenci razem z żołnierzami nowej generacji, tak zwanych "Inżynierów A.T.P" próbują zatrzymać Sanforda i Deimosa. Nie udaje im się to jednak i protagoniści uciekają helikopterem przygotowanym do transportu agentów. W tym odcinku agenci przeszli ulepszenie (zwiększyły się ich umiejętności bojowe, a ich okulary weszły w fioletowo-bordowy kolor).

Madness Combat 7Edytuj

Agenci starają się utrudnić Hankowi ucieczkę przed Trickim. Mają tutaj czerwone okulary i zwiększone umiejętności. Wyszło na jaw że A.A.H.W. są dowodzeni przez Auditora. W tym odcinku zadebiutowali wspomnieni już Inżynierzy A.T.P.

Madness Combat 7.5Edytuj

Agenci chronią budynek szkoleniowy. Na budynek napadają Sanford i Deimos w celu wyłączenia nowych, jeszcze lepszych "Soldatów A.T.P."

Madness Combat 8Edytuj

Tym razem agenci nie walczą z Hankiem, lecz z Saviorem, który chce zakończyć to całe szaleństwo. Ten jednak z pomocą swoich mocy z łatwością ich rozgramia, ale później i tak zostaje zabity przez Auditora.

Madness Combat 9Edytuj

Agenci w ciężarówce mają za zadanie zlikwidować Sanforda i Deimosa jadących Sedanem po autostradzie. Nie udaje im się to jednak, przez co Sanford i Deimos docierają do ciała Hanka i ożywiają go w specjalnej maszynie.

Madness Combat 10Edytuj

Agenci starają się pomóc Auditorowi  pokonać ulepszonego Hanka i Sanforda. Auditor pochłania ciała martwych agentów, aby zwiększyć swoją siłę i wielkość.