FANDOM

Sanford
Sandford Full
Sandford z Madness Combat 9.
Debiut:Madness Combat5.5
Występy:5
Rola/e:Protagonista
Śmierci:Żadna
Sojusznicy:Deimos,Hank J. Wimbleton
Wrogowie:A.A.H.W,Tricky,Auditor

Sanford to jeden z dwóch drugoplanowych protagonistów serii Madness Combat. Najczęściej walczy u boku Deimos'a. Debiutuje w Madness Combat 5: Depredation, gdzie wraz z Deimosem dostarczają Katanę Hankowi. Później występuje w Madness Combat 5.5 jako jeden z dwóch protagonistów, a następnie w Madness Combat 6.5, Madness Combat 7.5 i jeszcze w Madness Combat 9: Aggregation.

Ogólnie, Sanford zabił 199 ludzi w serii, a jest to 16% wszystkich zabójstw w Madness Combat.

W Madness Combat 9 wykazuje niezwykle efektywne zdolności walki, z użyciem swojego Haka; może zaatakować przeciwników, nawet ich nie widząc, oraz pchnąć ich ku niemu, aby użyć ich jako żywej tarczy, a czasami nawet jako broni (co pokazał w Madness Combat 9,kiedy rzuca ciało Agenta 1337 z powrotem do ciężarówki, pozbywając się reszty).Sanford w MC10 pomógł Hankowi pokonać Auditora

Występy Edytuj

Madness Combat 5: DepredationEdytuj

W jego pierwszym występie, Sandford pojawia się na końcu animacji, gdzie wraz z Deimosem przyjeżdża ich pojazdem i daje Hankowi katanę. Rozbił się o latający budynek z imprezą wraz z jego partnerem,Sanfordem. Obaj wyglądają tak samo, jak zwykły Grunt.

Madness Combat 5.5Edytuj

To pierwsze, chronologiczne wystąpienie Sanforda jako protagonisty. To pokazuje, co się z nimi stało pod koniec piątki. Obaj przeżyli wypadek, jednak z wieloma obrażeniami. W jednym z pomieszczeń znaleźli szafkę z medykamentami, dzięki której prędko się uleczyli. Zostali uznani za wrogów przez Agentów A.A.H.W, którzy zaczęli ich atakować. Przechodzili tak z jednego pomieszczenia do drugiego, dopóki nie zostali zaatakowani przez Tricky'ego. Obydwoje przez przypadek wylatują przez dziurę w ścianię, gdzie napotykają następne oddziały A.A.H.W. Po bitwie przechodzą do następnego budynku, gdzie po zabiciu ostatniej w tym epizodzie grupy Agentów znikąd wytwarzają się tory kolejowe, po których z zawrotną prędkością przejeżdża pociąg. Bohaterom udaje się go ominąć, ale tuż po tym żołnierz L33T strzelił do nich z magnuma.

Madness Combat 6.5Edytuj

Kontynuacja Madness Combat 5.5. Sanford zostaje poważnie ranny i Deimos musi sam walczyć z Agentami. Po drodze znajdują szafkę z medykamentami, dzięki której uleczył się Sanford. Tymczasem Auditor "zaktualizował" Agentów 1337, dając im przy tym nowy kolor okularów. Protagoniści przebijają się do sklepu z przebraniami, gdzie na moment się zatrzymują. Przebierają się tam w ich nowy ubiór, jaki można zobaczyć w dalszych epizodach. W tym samym czasie duża grupa członków A.A.H.W. podkłada bombę na drzwiach sklepu. Sukcesywnie przebijają się do pomieszczenia, gdzie później zostają wymordowani. Sanford i Deimos przechodzą na dach, skąd uciekają helikopterem.

Madness Combat 9: AggregationEdytuj

Protagoniści jadą samochodem przez ulicę nad urwiskiem. Zostają wtedy zaatakowani przez liczną grupę żołnierzy L33T, którzy jechali wtedy ciężarówką. Masowy ostrzał niszczy samochód, ale sami też zostają zestrzeleni w większości przez Deimosa. Po tym obydwoje zeskakują na kolejną ciężarówkę pełną L33T, która była za nimi. Przejmują ciężarówkę, którą potem dojeżdżają do ostatniego miejsca zdarzeń z Madness Combat 7. Po drodze zauważają też w oddali koniec Madness Combat 8. Zabierają wtedy zwłoki Hanka i przechodzą do budynku. Tymczasem, Auditor wysyła kolejne jednostki A.A.H.W., w tym dwóch L33T, na których antagonista użył swoich czarnych mocy. Po tym przechodzi on do komnaty z gigantem nazwanym "Ducky". Jest to gigantyczny Grunt, który ma na sobie maskę przypominającą dziób kaczki (Stąd jego nazwa). W tym samym czasie Sanford I Deimos są znalezieni przez Agentów L33T, przez których muszą się rodzielić.

Deimos przeszedł do ich głównego celu, czyli pomieszczenia, w któym Hank miał zostać uzdrowiony i powrócony do życia. Wrzucił wtedy zwłoki do urządzenia i zaczął programować. Został zabity od tyłu przez jednego z Agentów L33T. Jego praca okazała się jednak sukcesywna, ponieważ Hank jednak został uzdrowiony i nawet zmutowany.

Sanford wtedy był ścigany przez jednego z Agentów L33T. Dobiegł do ślepego zaułka, gdzie został ranny w prawą dłoń. Po tym wychodzi na zewnątrz, gdzie zostaje zszokowany po zobaczeniu zmasakrowanych zwłok jego przyjaciela. Zaczyna później walkę z Auditorem, do której dołącza nowy, zmutowany Hank. Auditor wciąga w siebie zwłoki wszystich Agentów, dzięki czemu rośnie w siłę.

Madness Combat 10: AbrogationEdytuj

Sanford i Hank walczą z Auditorem. Podczas tej walki Hankowi udaje się przejąć część mocy antagonisty, co dało mu wielu sił. Po chwili Auditor wycofał się z walki, tworząc przy tym wejście do kolejnego budynku. Hank i Sanford nie byli pewni, co na nich tam czeka, więc zagrali w Kamień, Papier i Nożyce, żeby wylosować kto pójdzie pierwszy. Hank przegrał, więc wskoczył do środka. Napotkali tam oddziały A.A.H.W, z którymi rozprawili się z łatwością. Kilka miejsc dalej doszli do zbrojowni, w której napotkali nowego MAG'a, który ma maskę przypominającą telewizor. Podczas tej walki Hank na początku przegrywał, ale po chwili jego świeżo przejęte moce dały mu siłę na pokonanie giganta. Po walce wziął ze zbrojowni gigantyczne M60 i przeszli do windy. Na końcu czekał na nich wielki oddział A.A.H.W. i kolejny MAG. Załatwili ich z łatwością. Auditor spróbował zaatakować z tyłu, ale nic to nie dało. Zaczął wtedy zbierać wszystkich martwych Agentów z okolicy. Nieświadomie wessał w siebie Tricky'ego, który dokończył dzieła. Zmieszanie tych dwóch doprowadziło do gigantycznej eksplozji, która zabiła Auditora raz na zawsze.