FANDOM

SaviorEdytuj

Savior to główny antagonista w Madness Combat. Pojawia się od 1 części i jest nemezis Hanka. Pracował nad Projektem Nexus. Nazywał się wtedy Dr. Jeb(Dżeb)Christoff.W MC 5 przyjął przydomek Savior. Jest nazywany Jezusem ze względu na jego wygląd - w szczególności przez towarzyszącą mu aureolę, pełną brodę oraz Miecz Binarny, którego liczby po rozszyfrowaniu wychodzą na pasujący do jego czynów cytat z biblii.

Madness Combat 1Edytuj

Savior wygląda jak normalny Grunt z dodatkiem długich włosów, brody oraz halo. Nie wiadomo z jakiego powodu zaczął atakować Hank'a (prawdopodobnie chciał zatrzymać wszczęte przez Wiblentona zamieszki), wpierw z pomocą Zombie a następnie wykorzystując armatę. Na końcu został zabity z wykorzystaniem Uzi.

Madness Combat 2Edytuj

Savior powraca. Wygląda tak samo jak z poprzedniej części. Kiedy Hank zamierza iść do kolejnego korytarza, Savior zatrzymuje go i wskrzesza wszystkie ofiary Hanka . Kiedy Hank pokonał małą armię, Savior oddala się gdzie indziej. Na końcu odcinka Savior zabija Hank'a Desert Deagle'em.

Madness Combat 3Edytuj

W tej części Savior  dalej wygląda tak samo. Wpierw więzi Hank'a w korytarzu bez drzwi i okien. Potem ożywia niektórych martwych do zabicia Hank'a. Po nieudanej próbie ,,wykopuje' 'go z korytarza. Po chwili pojawia się i znowu używa swych mocy do ożywiania zmarłych. Na koniec zamierza zabić go własnymi rękami. Bierze więc miecz i atakuje Hank'a. Zostaje po tym ranny i znika ponownie. Na samym końcu przebija Hank'a mieczem i umiera strzałem ze strzelby w głowę.

Madness Combat 4Edytuj

Savior  teraz wygląda inaczej:

  1. Nosi czarne okulary.
  2. Ślady szycia.
  3. Plaster.

Ukazuje się na końcu wraz z Agentem Zombie. Potem strzela do Hank'a z Desert Eagle'a, a na samym końcu umiera ponownie wysadzony przez Hanka.

Madness Combat 5Edytuj

Christoff przywiera oficialnie pseudonim The Savior. Z zaskoczenia ujawnia się w połowie odcinka, wskrzesza poległych Agentów, ale sam walczy z Hank'iem. Kiedy został ranny, Zombie Agenci zaczęli atakować Hank'a. Został zamordowany przez Tricky'ego po tym, jak Clown oderwał Saviorowi pół głowy.

Madness Combat 5.5Edytuj

W tym odcinku Savior nie występuje.

Madness Combat 6Edytuj

Tutaj Savior tylko zgarnia liście w innym ubraniu w scenie, jak koło niego przejeżdżają wagony odczepione od pociągu Trickiego.

Madness Combat 6.5Edytuj

W tym odcinku Savior  wygląda inaczej:

  1. Nowsza broda i fryzura.
  2. Inny odcień skóry.
  3. Więcej śladów po szyciu.
  4. Okulary.

W tym odcinku, Savior znajduje swoją górną połowę głowy i przywiera ją. Potem mocno się wkurza i wychodzi z pomieszczenia, pozostawiając kartę z napisem ,,I quit - J.

Madness Combat 7 Edytuj

Savior pojawia się pod koniec odcinka, obserwując z dachu budynku scenę, w której 3 żołnierzy L33T podchodzi do nieprzytomnego Hanka. W tym momencie Savior udowadnia, że nie stoi ani po stronie bohaterów, ani po stronie organizacji, gdyż nagle zeskakuje z dachu i celnymi strzałami z rewolweru zabija zaskoczonych żołnierzy, to samo zresztą robi z Hankiem, przedtem nabijając go na miecz. Widząc Trickiego-demona wychodzącego z dziury zrobionej przez Hanka, Savior niszczy stojący obok napęd nieprawdopodobieństwa, dzięki czemu morfuje Trickiego z powrotem w zombiaka, po czym go zabija, przebijając mu głowę mieczem. Na tym kończy się jego rola w tym odcinku.

Madness Combat 7.5Edytuj

Savior nie występuje w tym odcinku.

Madness Combat 8Edytuj

W tym odcinku Savior ma główną rolę.

Na początku Savior strzela z niewiadomej przyczyny ze swojej snajperki, następnie rozkłada ją, odbezpiecza rewolwer i skacze ze wzgórza. Później, Savior zostaje zainfekowany nieznanym wirusem, wymiotuje krwią i wychodzi z pomieszczenia. O wiele później rozpoczyna walkę z Mag Agentem V2. Po wygranej walce walczy z resztą normalnych Agentów i wychodzi z budynku. W szybkim locie dociera do odległego budynku, gdzie znajduje się jego arcywróg, Auditor. Po mocnym spotkaniu ze ścianą, walczy z Agentami i Inżynierami L33T. Następnie rozpoczyna kolejną walkę z MAG Agentem wykorzystał swoją snajperkę. Dobijając go ostatnim ciosem, Savior walczy z Auditor'em. Po krótkiej, lecz zawziętej walce cudem dalej żyjący Savior zostaje wyrzucony z pomieszczenia. Na końcu ostatecznie ginie od ,,wybuchu z nieba''.

Madness Combat 9Edytuj

W tym odcinku możemy zobaczyć jedynie jego zwłoki w scenie, w której Auditor zabiera jego Halo z głowy. Na tym kończy się rola Saviora.

And then there were none...Edytuj