FANDOM

Tricky The Clown (W skrócie Tricky)- to jeden z antagonistów z serii Madness Combat i kultowa już postać.

Jego pierwszy występ był w Madness Combat 2 : Reedemer.

Tricky
Tricky basic
Antagonista
Debiut:Madness Combat 2: Redeemer
Występy:12 (9 epizodów, 3 niekanoniczne)
Rola/e:Antagonista
Zabójstwa:11 (5 niekanoniczne)
Śmierci:6
Sojusznicy:Brak (Dawniej Szeryf i Savior)
Wrogowie:Hank J. Wimbleton, Sanford, Deimos, Savior

Madness Combat 1Edytuj

Tricky

Wszystkie wcielenia Tricky'ego.

Tutaj Tricky nie występuje.

Madness Combat 2Edytuj

Tricky pojawia się tu tylko raz. Zostaje postrzelony przez Hanka w brzuch po tym, jak ten mu odebrał broń.

Madness Combat 3Edytuj

W tym epizodzie Tricky nie różni się wyglądem z MC 2 ,  z wyjątkiem że ma na sobie jetpack. Tricky atakuje Hanka, gdy ten zostaje zauważony przez kamery przez Szeryfa. Tricky wykorzystując swoje umiejętności zakrzywiania otoczenia sprowadza bohatera do dzielnicy Bakery. Tam po walce z Hankiem staje się ożywieńcem. Bierze on drogowskaz (który później stał się jego atrybutem) i atakuje go ponownie w tak zwanej "studni", jednak bez skutku (Zostaje zastrzelony karabinem i dobity pistoletem). Potem się już nie pojawia.

Madness Combat 4Edytuj

Tutaj wygląd Tricky`ego się zmienia. Jest pełnym zombie, nosi metalową maskę i białe rękawiczki. Tricky urządza imprezę w Club M. Gdy do klubu przychodzi Hank, strzela w głowe Tricky`ego, chwilowo go ogłuszając i zabija imprezowiczów. Gdy Hank ma już zamiar zabić Trickiego, do pomieszczenia wchodzi Savior z agentem zombie i wskrzesza wszystkich zabitych imprezowiczów. Potem jest zacięta walka Hank'a z zombie. Po tym Agent Zombie strzela do Hank'a centralnie w głowę, lecz nie udaje mu się go dobić, ponieważ Hank odcina mu głowę. Savior szybko wyciąga Desert Eagle'a i strzela mu parę razy w głowę i tułów. Na koniec Hank popełnia samobójstwo, włączając bombę, zabijając przy tym Jezusa. Tricky przygląda się temu, wzrusza rękami i znowu włącza muzykę, tym razem tą z pierwszej części.

Madness Combat 5Edytuj

W tym epizocie Tricky ujawnia swoją potężną moc. Pojawia się w trakcie pojedynku Hanka z Jezusem. Po strzale w głowę wpada w szał i zabija Saviora - odrywając mu pół głowy i Hanka - odrywając mu już całą głowę.

Madness Combat 5.5Edytuj

Tutaj Tricky walczy tylko z Sanfordem i Deimosem, tworzy pociąg i tory. Prawie udało mu się też przejechać bohaterów.

Madness Combat 6Edytuj

Tricky tworzy pociąg i jeździ nim po Nevadzie. Stara się też zabić Hanka. Ostatecznie zostaje zrzucony w przepaść podczas spożywania hot-dogu i zamieniony w ogromnego demona, który to zabija Hanka.

Madness Combat 6.5Edytuj

Tutaj jest tylko pokazany Tricky, jak przysyła Auditorowi wiadomość YOU CAN`T STOP ME!

Madness Combat 7Edytuj

Przez cały epizod Tricky demon próbuje zamordować wskrzeszonego Hanka. W końcu on i Hank zostają zabici przez Saviora. (Hank nabity na miecz i zastrzelony w głowę, a Tricky zmorfowany z powrotem w zombie i przebity mieczem przez głowę)

Madness Combat 8Edytuj

Tutaj jest pokazane tylko ciało Tricki`ego.

Madness Combat 9Edytuj

Tutaj też jest tylko jego ciało.

Madness Combat 10Edytuj

W tym odcinku Auditor pochłania jego ciało i wybucha, tym samym zsyłając na siebie samego śmierć i kończąc serię Madness Combat.